BS

samedi 5 décembre 2020 18:26

Internet Verbinding

Sinds enige tijd valt mijn internet verbinding meerdere keren per dag uit.

Mijn wifi geeft aan verbonden zonder internet.

Mijn modem uit en weer aanzetten verhelpt het probleem.

Wie kan mij vertellen wat ik hier aan kan doen?

Klantnummer 0022043780

Top Expert

 ‱ 

21.1K  messages

il y a 3 ans

Hello,

Sorry voor mijn nederlands 😕

U hebt welke modem ? er sijn 4 modelen, de Netgear CG3100 en CG3700, of de Technicolor TC7200 en CGA4233.

De Netgear sijn ouder dan de technicolor.

U moet check uw verbinding coax en check de niveaus  [TUTO] Vérifier les niveaux du modem | Le Forum VOO

Top Expert

 ‱ 

21.1K  messages

il y a 3 ans

SNR en TX sijn goed maar i denkt er is een problem op de RX (ze moeten blijft tussen -10 en +10dbmv).

Dus er is zeken een probleem op de lijn en u moet een interventie vraagt.

u moet belen naar de helpdesk ofwel wacht dat een officieen voo komt op de forum, maak u zul wacht zeker een of twee week.

U moet u klantnummer in uw profiel scrijven zonder dat ze kunnen u niet helpen.

(Modifié)

6  messages

Ik ga maandag contact opnemen met de helpdesk.

Heel veel dank voor de hulp.

Fijn weekend.

Poser une question

Poser une question

Conversations populaires

Loading...
Loading...