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Promeneur

Promeneur

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1  message(s)

vendredi 12 mai 2023 22:24

Customer service in English?

Hi,

i wanted to cut my service with voo but instead their increased my cost. I have called them several times to ask question but they don’t seem to have anyone working there who can speak English. Could someone help me on what do i need to do to cancel the service? Many thanks for any help!

Solution acceptée

Top Expert

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41.5K  messages

il y a 1 an

Hello

Cancellation of a service / subscription is not possible here via the forum…

You need to call this number : 04/266 41 14 

Solution officielle

Officiel VOO

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1.3K  messages

il y a 1 an

Hello @schildpad

 

Could you please indicate your client number in your profile so that I can access your file? 

We have English-speaking staff in the customer satisfaction department.
It is surprising that they have changed your contract. 

I am waiting for your feedback. 

Top Expert

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21.1K  messages

il y a 1 an

Hi,

Yes indeed this is the only way to cancel a subscription, the officials on the forum says that there are people who speek english at this number (but maybe you need to call several time to reach those people)

Citoyen d'honneur

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2.5K  messages

il y a 1 an

Bonjour @schildpad 

Il reste toujours la possibilité d'envoyer un pli recommandé pour lui donner une date certaine.

Top Expert

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21.1K  messages

il y a 1 an

Hello @bulrog 

Je pensais le préciser aussi mais j'ai constaté que bizarrement cette possibilité n'apparait plus dans Résilier vos produits VOO, ils ne parlent que du 04/266 41 14 ou de l'easy-switch via un nouvel opérateur.

J'imagine pourtant que légalement il doit y avoir moyen de les contacter via d'autres canaux (on n'est pas obligé d'avoir un téléphone ou de passer chez un autre opérateur pour pouvoir résilier) même le formulaire de contact n'est plus évoqué.

Ca vaut d'ailleur la peine de tester le site Contactez-nous (voo.be) pour essayer de résilier.

N’importe nawak !

Citoyen d'honneur

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2.5K  messages

il y a 1 an

Hello @Marcs 

C'est prévu dans les conditions générales de VOO :

6.2. Résiliation par le Client

Sans préjudice de l’application de l’article 6.3, le Client peut, à tout moment et sans motifs, résilier son Contrat via le formulaire de contact disponible sur le Site, par simple lettre ou par lettre recommandée adressée à VOO rue Jean Jaurès, 46 à 4430 Ans pour les Clients de VOO SA et à BRUTELE BP 80.000 à Gosselies pour les Clients de BRUTELE SC. VOO mettra tout en œuvre pour mettre fin au service concerné à la date choisie par le Client ou immédiatement si le Client le souhaite, eu égard toutefois aux contraintes techniques et en communiquera une confirmation écrite au Client.

Je conseille quand même l'envoi par recommandé pour éviter les chipotages quant à la date de demande et la preuve de celle-ci.

Promeneur

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6  messages

il y a 4 mois

Hello, I am trying to contact my voo  customer service in English language but struggling as all the information are in french

Promeneur

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6  messages

il y a 4 mois

Hello Can i speak with someone who speaks english. I do not see my internet bill on my account anymore and all efforts to speak with them is proving abortive

Savant

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2.2K  messages

il y a 4 mois

Hi @Ladbell ,

Don't panic, they have implemented some changes in myVOO and the bill will appear at some stage.

Just to give an example, mine appeared on the 18th of December instead of the usual 8th or 9th of the month.

Savant

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2.2K  messages

il y a 4 mois

Hi @Ladbell ,

And the Zoomit notification only appeared today with a due date of Jan 5 where it has always been end of the month ???

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