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Promeneur

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1  message(s)

lundi 23 août 2021 15:20

Problème de connectivité depuis mise à jour VOO et un ras le bol ?.

Hello,

Since updating my box, I have connectivity issues. I turn on my box and Samsung Tv and I can see the menu (BOX WALL) but if I choose a channel the screen of my TV remains black Solution found, I remove the HDMI cable from the TV or the Box and the image appears immediately !!! If that can help others because I could read from a technician on the forum that you are the only one has the problem, and even better your TV is HS, MDR pfff ...

I did not even try to telephone because they will tell me again to turn on, cut the voltage or better, you have a problem with your TV.

Each time the same dialogue.

https://breakfasthoursofficial.com/walmart-pharmacy-hours
https://breakfasthoursofficial.com/burger-king-breakfast-hours
https://breakfasthoursofficial.com/texas-roadhouse

The wifi does not speak about it, it cuts itself constantly. I think that the material is very poor. Even at home I put 4G it is to say.

Technicians have already come, but still the same, I'm fed up and I'll move to another supplier if it continues.

thanks

yuvsaha

Officiel VOO

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856  messages

il y a 3 ans

Bonjour @yuvsaha123,

 

N'hésitez pas à ajouter votre numéro de client dans votre profil, nous allons vérifier votre dossier.

 

Concernant votre câble HDMI, c'est un bug connu suite à la mise à jour VOO TV+. Plusieurs clients sont impactés, et nos équipes font le nécessaire pour rétablir ça avec la prochaine mise à jour. Navrée pour ces désagrément.

 

Pour Internet, pouvez-vous me dire si vous avez ces coupures uniquement en Wifi, ou aussi avec une connexion câblée ?

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