C
Promeneur

Promeneur

 • 

10  messages

mardi 30 août 2022 20:48

Annulering abonnement

Ik ben sinds mei 2020, ja 2020, met VOO bezig om een storing op te lossen. Lukt kennelijk niet. Heb twee maanden geleden abonnement opgezegd en krijg nu via een niet te beantwoorden nummer sms berichten om te betalen, anders sluiten ze me af. En dat was juist mijn bedoeling toch. VOO, blijf er als klant van weg. Incompetent zooitje. En VOO bedankt dat U me eindelijk afsluit.

Officiel VOO

 • 

1.7K  messages

il y a 2 ans

Hallo @chris17091944,

 

Uw abonnement is niet geannuleerd, ik raad u aan telefonisch contact op te nemen met de klantenservice op 04 266 41 14.

Promeneur

 • 

10  messages

il y a 2 ans

Wel zeker. Ik heb zelfs bevestigingsmail van VOO dat zij mijn bericht hebben ontvangen. Bellen met VOO, dat heb ik al diverse malen geprobeerd maar daarvoor moet een mens een eindeloos geduld hebben en dat heb ik niet meer. Voor de goede orde mijn klantnummer is: 0021517268. De ontvangstbevestiging van VOO met mijn opzegging is d.d. 20 juli 2022 van de technische afdeling.  Het hele verveende van VOO is dat je op aanmaningen nooit direct kunt reageren. Altijd weer via een webformulier of bellen met eindeloze wachtrijen. Zelfs ben ik al een paar maal weggedrukt door een uiterst "correcte" medewerker. Dit bericht is verstuurd op 30 augustus 2022 om 10.25 uur.  

Poser une question

Poser une question

Conversations populaires

Loading...
Loading...