1 message(s)
Bestelling
Ik heb 4dagen geleden bij voo een gsm met abonnement besteld en deze ging ten laatste gisteren al aankomen maar dit is niet gebeurd. Ik heb ook geen klantennummer of ordernummer of iets van track and tracé ontvangen. Wie kan ik hiervoor aanspreken want ik kan dus ook geen myvoo account aanmaken om de klantendienst te bereiken. Mvg
Marcs
Top Expert
•
21.7K messages
il y a 4 mois
Hallo, (sorry voor mij "google translate" 😇)
3 dagen levertijd? Dat lijkt mij niet zoveel.
Normaal gesproken ontvangt u een bevestigingsmail, deze bevindt zich mogelijk in de spambox.
Als u geen klantnummer heeft, u kunt uw afleveradres in uw profiel invoeren. Ik denkt dat de officiels een spoor van uw bestelling kunnen vinden en u hiervan op de hoogte kunnen stellen.
0
0
Alexia L
Officiel VOO
•
1.5K messages
il y a 4 mois
Hallo @Dimi4540,
Kunt u, zoals geadviseerd door @Marcs, uw volledige postadres invoeren in het tabblad "Klantnummer" van uw profiel?
We zullen ernaar kijken.
0
0