D

1  message(s)

vendredi 2 août 2024 21:09

Bestelling

Ik heb 4dagen geleden bij voo een gsm met abonnement besteld en deze ging ten laatste gisteren al aankomen maar dit is niet gebeurd. Ik heb ook geen klantennummer of ordernummer of iets van track and tracé ontvangen. Wie kan ik hiervoor aanspreken want ik kan dus ook geen myvoo account aanmaken om de klantendienst te bereiken. Mvg

Top Expert

 • 

21.5K  messages

il y a 2 mois

Hallo, (sorry voor mij "google translate" 😇)

3 dagen levertijd? Dat lijkt mij niet zoveel.

Normaal gesproken ontvangt u een bevestigingsmail, deze bevindt zich mogelijk in de spambox.

Als u geen klantnummer heeft, u kunt uw afleveradres in uw profiel invoeren. Ik denkt dat de officiels een spoor van uw bestelling kunnen vinden en u hiervan op de hoogte kunnen stellen.

Officiel VOO

 • 

1.4K  messages

il y a 2 mois

Hallo @Dimi4540,

 

Kunt u, zoals geadviseerd door @Marcs, uw volledige postadres invoeren in het tabblad "Klantnummer" van uw profiel?

We zullen ernaar kijken.

 

Poser une question

Poser une question

Conversations populaires

Loading...
Loading...