3 messages
Next action after mobile stolen
One of our mobile has been stolen. Immediately, I already blocked that number. Then, what should we do for new mobile?
Is it possible to order another SIM with same phone number? Or should change phone number? In this case, I'd like to cancel for stolen phone number, then I will order another one. That is, only 2 SIMs to pay, same as current.
Can I consult with support team about it?
Solution officielle
Marcs
Top Expert
•
21.8K messages
il y a 3 mois
Hi,
If you understand French, look at this
GSM perdu ou volé, que faire ? Bloquer votre carte SIM ! (voo.be)
Si vous retrouvez votre carte SIM, contactez notre Service Clientèle au 078/50 50 50 afin de la réactiver. L'appel est gratuit si vous êtes abonné à la téléphonie fixe de VOO et si vous appelez depuis votre poste fixe.
Si vous ne retrouvez pas votre carte SIM, allez dans un point de vente VOO et demandez gratuitement une nouvelle carte SIM. Vous conserverez votre numéro de GSM
So, yes, it seems to be possible to hold the same phone number.
If not yet done, putt your customer number in your forum profile.
0
0