4 messages
Bestelling nieuw nummer + hardware
Bestelling geplaatst op 24/04 , betaald met itsme als nieuwe klant maar geen email moeten ingeven en of bevestiging gekregen?
Nieuw nummer plus redmi note ..
Nergens bewijs te vinden , enkel op bankafschrift.
Is dit normaal?
Nicky Van Leeuwe
Marcs
Top Expert
•
21.8K messages
il y a 7 mois
Hallo,
als u heeft nog niet gedaan, voeg uw klantnummer toe uw profiel, weet u uw nummer nog niet, dan kunt u daar uw postadres invullen,de voo officiels kunnen u adviseren. heb je gecontroleerd
spam?
(Modifié)
0
0
Christophe C
Officiel VOO
•
2.6K messages
il y a 7 mois
Hallo @Niekies,
Zoals aangegeven door Marcs, voeg je contactgegevens toe aan je profiel zodat we deze bestelling kunnen vinden. Bij voorbaat dank.
0
0
Niekies
4 messages
il y a 7 mois
Ok, is genoteerd en bedankt hoor!
0
0
Niekies
4 messages
il y a 7 mois
Ik heb de gegevens genoteerd , ik kan helaas niemand telefonisch bereiken die Nederlands spreekt ... Nog geen bestelling of bevestiging
0
0
Simon B
Officiel VOO
•
1.3K messages
il y a 7 mois
Hallo @Niekies,
Ik zie dat je ook contact met ons hebt opgenomen via Messenger. Voor het gemak en wetende dat we privé informatie moeten uitwisselen, nodig ik je uit om de discussie voort te zetten op Messenger 🙏
0
0
Niekies
4 messages
il y a 7 mois
Is er een mogelijkheid dat er telefonisch contact kan opgenomen worden ?
0
0
Fallon
Officiel VOO
•
1.8K messages
il y a 7 mois
@Niekies We hebben geen toegang tot een telefoonlijn; we zijn een uitsluitend digitale service.
Als je telefonisch met een medewerker wilt spreken, bel dan 078/50.50.50. Ze zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 8.30 en 17.00 uur.
0
0
Marcs
Top Expert
•
21.8K messages
il y a 7 mois
@Niekies
Misschien moet u het een paar keer proberen voordat je iemand krijgt die Nederlands spreekt.
0
0