N

mercredi 24 avril 2024 19:27

Bestelling nieuw nummer + hardware

Bestelling geplaatst op 24/04 , betaald met itsme als nieuwe klant maar geen email moeten ingeven en of bevestiging gekregen? 

Nieuw nummer plus redmi note .. 

Nergens bewijs te vinden , enkel op bankafschrift. 

Is dit normaal? 

Nicky Van Leeuwe 

Top Expert

 • 

21.1K  messages

il y a 12 jours

Hallo,

als u heeft nog niet gedaan, voeg uw klantnummer toe uw profiel, weet u uw nummer nog niet, dan kunt u daar uw postadres invullen,de voo officiels kunnen u adviseren. heb je gecontroleerd

de ongewenste e-mails?

spam?

(Modifié)

Officiel VOO

 • 

2.3K  messages

il y a 12 jours

Hallo @Niekies,

 


Zoals aangegeven door Marcs, voeg je contactgegevens toe aan je profiel zodat we deze bestelling kunnen vinden. Bij voorbaat dank.

4  messages

il y a 11 jours

Ok, is genoteerd en bedankt hoor! 

4  messages

il y a 10 jours

Ik heb de gegevens genoteerd , ik kan helaas niemand telefonisch bereiken die Nederlands spreekt ... Nog geen bestelling of bevestiging 

Officiel VOO

 • 

1K  messages

il y a 10 jours

Hallo @Niekies,

Ik zie dat je ook contact met ons hebt opgenomen via Messenger. Voor het gemak en wetende dat we privé informatie moeten uitwisselen, nodig ik je uit om de discussie voort te zetten op Messenger 🙏

4  messages

il y a 10 jours

Is er een mogelijkheid dat er telefonisch contact kan opgenomen worden ?

Officiel VOO

 • 

1.3K  messages

il y a 10 jours

@Niekies We hebben geen toegang tot een telefoonlijn; we zijn een uitsluitend digitale service.
Als je telefonisch met een medewerker wilt spreken, bel dan 078/50.50.50. Ze zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 8.30 en 17.00 uur. 

Top Expert

 • 

21.1K  messages

il y a 10 jours

@Niekies 

Misschien moet u het een paar keer proberen voordat je iemand krijgt die Nederlands spreekt.

Poser une question

Poser une question

Conversations populaires

Loading...
Loading...