S
Promeneur

Promeneur

 • 

7  messages

dimanche 2 octobre 2022 08:05

Cancel Appointment - Customer no.: *********

I have registered for new appointment for wifi but I want to cancel the appointment.

Customer no.: *********

Top Expert

 • 

41.6K  messages

il y a 2 ans

Hello

Cancellation for the installation is only possible via phone number : 04/266 41 14 , not possible here on the forum : 

to cancel a technical intervention : 078/505050

please delete your customer number from your post, because it's dangerous thus it's not allowed here. 

see : https://forum.voo.be/page/la-charte

What is forbidden on the VOO forum ?

  • Providing personal information

(Modifié)

Citoyen d'honneur

 • 

2.5K  messages

il y a 2 ans

Bonjour,

@roylion15 Pour annuler un rendez-vous, il faut aussi appeler le 04/266...  ?  Pas le 078... ? 

@Shashank Will you delete your client number in the message, please. this is confidential information.

(Modifié)

Top Expert

 • 

41.6K  messages

il y a 2 ans

@bulrog 

Je ne sais pas trop de quel type de rendez vous, il parle... j'ai peut être mal compris sa demande.

annuler un rdv d'installation d'internet ou un rendez vous pour un dépannage ?

j'ai modifié mon post ...

(Modifié)

Top Expert

 • 

21.1K  messages

il y a 2 ans

Hello @bulrog 

Pour annuler un rendez-vous, il faut aussi appeler le 04/266...  ?  Pas le 078... ? 

Pour moi c'est le 078/ ou via le forum 'pas sur qu'on puisse le supprimer depuis myvoo, jamais dû le faire), et pour être sûr d'être dans les temps, il peut être utile de "décaler" le rendez-vous via myvoo le plus loins possible.

Citoyen d'honneur

 • 

2.5K  messages

il y a 2 ans

@roylion15 J'avais cru comprendre que le 04/266 41 14 ne concernait que la résiliation de produits.  Ici, le client mentionne un rendez-vous, peu importe la raison, d'où ma question.  

Top Expert

 • 

41.6K  messages

il y a 2 ans

Bah s'il a souscrit à un produit et qu'il veut annuler sa demande, je pense que ce service peut s'en occuper (satisfaction/rétention), moi je sonne là pour toute demande maintenant car au 078/505050, ils ne comprennent jamais rien. 

Citoyen d'honneur

 • 

2.5K  messages

il y a 2 ans

Au moins, ta réponse est claire et motivée... 😁

Pour le 078, j'ai souvent eu de bonnes réponses mais j'avoue être déjà tombé sur quelqu'un qui "n'était pas le couteau le plus aiguisé du tiroir...".

(Modifié)

Officiel VOO

 • 

3.9K  messages

il y a 2 ans

Good afternoon @Shashank, bonjour tout le monde !

I've edited your message so your client number stays private.
As mentioned by our experts, giving away this kind of information is forbidden ;)

Do you wish to cancel the appointment or simply change the date ?
In the first case, can I ask why ?

Keep me posted !

Promeneur

 • 

7  messages

il y a 2 ans

Yes I would like to cancel, the owner was going to move out of Brussels so we thought of getting new connection with new plan, but currently he is going to continue in Brussels so even we will continue with same subscription 

Officiel VOO

 • 

3.9K  messages

il y a 2 ans


Hello @Shashank and at all,

The necessary has got be done.

Have a nice weekend.

Promeneur

 • 

7  messages

il y a 2 ans

Thanks a lot Gilles for taking prompt action.

Great customer service !!!

Poser une question

Poser une question

Conversations populaires

Loading...
Loading...