
Promeneur
•
13 messages
Security certificate problems when connecting Voo (with Telenet pasword)
Hi, Since yesterday I have problems to connect to Wi-Free (Voo Homespot).
I get popup screen with : Problems with Security Certificate.
I cannot login to https:// sites like my email
I can access http:// sites and also google seems to work.
Is there something changed last 24 hours in the settings or way to connecting.
I have no problems using Telenet Homespot.
Thanks.
Steve
I get popup screen with : Problems with Security Certificate.
I cannot login to https:// sites like my email
I can access http:// sites and also google seems to work.
Is there something changed last 24 hours in the settings or way to connecting.
I have no problems using Telenet Homespot.
Thanks.
Steve
urbainarthur
Érudit
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357 messages
il y a 6 ans
Welcome!
Are you VOO client or TELENET client?
Regards,
Arthur
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urbainarthur
Érudit
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357 messages
il y a 6 ans
I do not think I understood .... Do you know yes or no use the wifi free VOO?
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Travailleur
Promeneur
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13 messages
il y a 6 ans
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urbainarthur
Érudit
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357 messages
il y a 6 ans
Hi,
Does this problem occur with a VOO HOMESPOT in particular or any HOMESPOT you encounter?
Yours,
Arthur
•FRANÇAIS:
Bonjour,
Ce problème se déroule t’il avec un HOMESPOT VOO en particulier ou tous les HOMESPOT que vous rencontrez? Bien à vous,
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Travailleur
Promeneur
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13 messages
il y a 6 ans
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urbainarthur
Érudit
•
357 messages
il y a 6 ans
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Thibault
Officiel VOO
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5.9K messages
il y a 6 ans
Could you test, once connected to the VOOhomespot, the following link? (https://wifree.voo.be/login.html)
Do you access the login page this way?
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Travailleur
Promeneur
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13 messages
il y a 6 ans
Then I get the telenet page. When I try to login with my username and pasword I come back to the Voo page.
Telenet page : where I fill in my user ID and pasword. (and accept therms of use)
Then I arrive back to the first (Voo Page).
(When iI do this with my smartphone I get a popup screen with ": Problems with Security Certificate."
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Travailleur
Promeneur
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13 messages
il y a 6 ans
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Thibault
Officiel VOO
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5.9K messages
il y a 6 ans
Avez-vous déjà contacté Telenet à ce sujet ? Car l’identification se fait, au final, sur le portail de Telenet et non sur le portail wifree de VOO.
La connexion au Wifree de VOO se faisant sur https://wifree.voo.be/login.html
Si vous sélectionnez « Je suis client Telenet », vous êtes renvoyé vers l’adresse suivante qui est donc bien le portail de Telenet : (https://wifiportal.telenet.be/roaming/...)
De mon côté, j’ai malgré tout remonté l’information afin de vérifier qu’il n’y a pas de souci du côté de notre portail, mais il a de fortes chances que ce soit à Telenet à résoudre cette situation.
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Travailleur
Promeneur
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13 messages
il y a 6 ans
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Thibault
Officiel VOO
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5.9K messages
il y a 6 ans
"Uw aanvraag kon momenteel niet verwerkt worden, probeer later nog eens opnieuw."
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Travailleur
Promeneur
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13 messages
il y a 6 ans
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Travailleur
Promeneur
•
13 messages
il y a 6 ans
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Travailleur
Promeneur
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13 messages
il y a 6 ans
https://forum.voo.be/wi-free-18/homespot-telenet-ou-se-trouve-la-limitation-17934
In dit geval kan een telenet klant niet inloggen op Het Voo netwerk (met een Voo paswoord).
Blijkbaar ligt het probleem dus niet alleen bij Telenet maar ook bij Voo want ik slaag er niet in om in te loggen op het Voo netwerk met een Telenet paswoord. Er moet toch iets veranderd zijn in het netwerk de laatste 14 dagen.
Kan iemand van de technische dienst (Telenet of Voo) dat eens uitttesten a.u.b.
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