JW
Promeneur

Promeneur

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2  messages

mercredi 1 juin 2016 14:23

Plus de téléphone, de télévision et d'internet, que se passe-t-il ?

Que dois-je faire?
Plus rien ne fonctionne: ni téléphone ni télévision… le voocorder au rouge.

Je ne sais même plus vous téléphoner pour me dépanner.

J'ai 90 ans , veuf, je vis solitaire dans une Seigneurie à Seraing et vous demande instamment de venir à mon secourir

[EDIT MODERATOR] : pour des raisons de confidentialité, j'ai supprimé vos coordonnées personnelles de votre post.

Solution acceptée

Éclairé

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2.7K  messages

il y a 8 ans

Bonjour Joseph,

Je viens de vérifier dans votre dossier et je constate effectivement que nous n'avons pas eu de retour de votre modem et votre VOOcorder hier entre 16h30 et 18h30.

Tout est rentré dans l'ordre désormais !

Pouvez-vous me confirmer que vous avez récupéré l'ensemble de vos services ?

Bonne journée :)

Promeneur

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2  messages

il y a 8 ans

Que dois-je faire?
Plus rien ne fonctionne: ni téléphone ni télévision… le voocorder au rouge.

Je ne sais même plus vous téléphoner pour me dépanner.

J'ai 90 ans , veuf, je vis solitaire dans une Seigneurie à Seraing et vous demande instamment de venir à mon secourir

Éclairé

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2.7K  messages

il y a 8 ans

Info au modérateur qui a supprimé les coordonnées de Joseph du message original: elles apparaissent encore dans le quote du second message :)


Merci pour votre vigilance pthierry, c'est maintenant corrigé :)

Bonne soirée !

Promeneur

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2  messages

il y a 8 ans

Hi

Internet is important since we need to connect from home and work any time. We trusted in VOO but now regret for the same .

Our internet connection suddenly went down on 31 May 2016 when we returned home evening . Internet light was not glowing.
The customer care can be called oly until 18h00( !!!) so we created an online request about the issue with all our connection details. We promptly got a mail saying VOO will fix it in 3 days . So we didn't make any further calls trusting someone will reach us. But no body has reached us and if not tomorrow , whole weekend will be without Internet . We tried to do all trouble shooting as per the site but no luck . Feeling really disappointed .
Can someone help ASAP?

Promeneur

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2  messages

il y a 8 ans

I tried calling them from 9 pm onwards. Half hour I was waiting . No luck .
Is the technical support really available ? Can someone pls help

Éclairé

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2.7K  messages

il y a 8 ans

Hi

Internet is important since we need to connect from home and work any time. We trusted in VOO but now regret for the same .

Our internet connection suddenly went down on 31 May 2016 when we returned home evening . Internet light was not glowing.
The customer care can be called oly until 18h00( !!!) so we created an online request about the issue with all our connection details. We promptly got a mail saying VOO will fix it in 3 days . So we didn't make any further calls trusting someone will reach us. But no body has reached us and if not tomorrow , whole weekend will be without Internet . We tried to do all trouble shooting as per the site but no luck . Feeling really disappointed .
Can someone help ASAP?


Hello Ranjithzmail,

Can you check your customer number in your profile settings?

There seems to be a mistake. You can find this information on your bill.

I will be able to analyze what is happening with your internet connection when I will have your customer number.

Regards.

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