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vendredi 13 septembre 2024 17:17

Le Wi-Fi ne fonctionne pas

Lundi, un technicien était chez moi et m'a installé le WiFi. depuis mardi, j'ai remarqué que le wifi tombe souvent pendant la journée et je n'arrive pas à me connecter à Internet. Je suis désolé pour mon mauvais français, mais je suis étranger. si possible, ils préfèrent communiquer en anglais

J'ai essayé de redémarrer le modem, j'ai essayé de changer la prise où se trouve le modem, j'ai essayé de contourner le modem et de l'allumer. rien ne fonctionne

Officiel VOO

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1.5K  messages

il y a 3 mois

Hello @Itrefna,

 

We can certainly continue in English if that is what you prefer.

I indeed notice some instabilities on the line.

You seem to have done all the necessary checks, it is better to send you a technician.

 

He can come during the week in the morning (8-13 H) or in the afternoon (13-17 H), please make sure to be present (you or another adult) or the technician will charge you €50 for a missed appointment.

 

When would you be available?

 

4  messages

il y a 3 mois

Hello, 

thank you. I am available from Wednesday 18.9. to Friday 20.9. all day from 8 to 17 h. 

On Monday 23.9. I am available also all day from 8 to 17 h. 

Is it possible to send me a message on my phone number,that you already have from my account, to inform me about "tracking" technician's arrival,like it was last time when technician visited me. 

Thank you

Officiel VOO

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1.8K  messages

il y a 3 mois

Hello @Itrefna

 

I have just scheduled the technician's visit for this Wednesday, 18/09 between 8:00 and 13:00. 

For your information, please note that you can cancel or modify this appointment directly in your myVOO space if the date does not suit you or if you have an unforeseen event. This is to avoid the €50 fee in case of absence when our technician arrives at your home.

You will receive a tracking link via SMS to have a more precise idea regarding the time of our technician's visit.

Have a nice day ! 

4  messages

il y a 3 mois

Good afternoon,

Your technician arrived and changed my modem. The WiFi is now available, but when I connect to WiFi, there is written that device IS connected to WiFi but WiFi has NO acces to internet. I tried to restart modem,but it didn't help.It happens maybe 10 times per day,that WiFi has no acces to internet. 

Thank you for your help

Officiel VOO

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322  messages

il y a 3 mois

Hello @Itrefna,

 

I've just checked your line, between the replacement of your modem and today.

I've noticed several signal cuts every day. Sincerely sorry.

 

I can't correct this from a distance.
I have no choice but to suggest that you call a technician again.

 

When would you be available in the next few days, in the morning (between 08:00 and 13:00) or in the afternoon (between 12:00 and 17:00)?

4  messages

il y a 3 mois

Iam available this week on Wednesday, Thursday and Friday, from 8:00 to 13:00.

Thank you 

Promeneur

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5  messages

il y a 3 mois

Hi there , same here , no wifi connection,neither 4G at home. 

Officiel VOO

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600  messages

il y a 3 mois

Bonjour @Itrefna,

 

Je vous informe avoir encodé le passage du technicien à votre domicile pour ce mercredi 09/10

À titre informatif, sachez que vous pouvez annuler ou modifier ce rendez-vous directement sur votre espace myVOO si jamais la date ne vous convient pas ou si vous avez un imprévu. Ceci afin d'éviter les 50 € de frais en cas d'absence lors de l'arrivée de notre technicien à votre domicile.

Vous recevrez un lien de suivi par SMS pour avoir une idée plus précise concernant l’heure de passage de notre technicien.

Officiel VOO

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600  messages

il y a 3 mois

Bonjour @Gul01,

 

Après avoir examiné votre dossier, je constate que vous avez contacté le service technique par téléphone et que les actions nécessaires ont été prises. 

Si vous souhaitez revenir vers nous, n'hésitez pas à créer votre propre page pour que nous puissions examiner votre demande. 

 

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