G
Promeneur

Promeneur

 • 

7  messages

lundi 22 mars 2021 11:10

Internet déconnecte - 1160 Auderghem

Bonjour à tous,

Client sur le réseau de Brutélé a 1160 Auderghem, je suis déconnecté depuis la moitié de cette matinée. Le 078 505050 fait état de problèmes généralisés. J’ai tenté de joindre quelqu’un pour savoir quand espérer une reconnexion mais il semble que le call-center soit surchargé. 

Un membre du forum ou un officiel aurait-il plus d’informations ?

Merci !

3  messages

il y a 3 ans

Same problem, Oudergem 1160 no internet, no support line. It would be good to see status updates somewhere in case of general issues. 

3  messages

il y a 3 ans

Pareil 

3  messages

il y a 3 ans

same here. and they don’t even think about putting an announcement out to let is know they are aware/working on it

3  messages

il y a 3 ans

Perfectly agree. It's bad enough that this actually happens given the importance of having a reliable connection when working from home. But the total lack of communication is unacceptable. Facebook, Twitter, Instagram are existing but only used for their self promotion. It would have been so much easier to put out a message for clients letting them know about the issue.

Poser une question

Poser une question

Conversations populaires

Loading...
Loading...