
Promeneur
•
6 messages
Demande de résiliation, contacts.
Nous n'avons pas pu identifier le numéro de téléphone introduit. Veuillez veuillez saisir un numéro de téléphone rattaché à votre contrat, vous avez intérêt. Malheureusement, les informations saisies n'ont pas été reconnues nous vous invitons en consulter la rubrique Assistance de notre site vospoint maison à portée de main, merci pour votre appel pour bonsoir.
What can I do more. Please give me different options how to terminate contract in English way because I don’t speak French
Alexia L
Officiel VOO
•
1.8K messages
il y a 13 jours
Good morning @Peterka,
Could you please tell my the reason you wish to cancel your contract ?
I'm going to see what can be done.
0
0
Peterka
Promeneur
•
6 messages
il y a 13 jours
I will close contract at Belgium and I will move back at my country after 3 years.
0
0
Christophe C
Officiel VOO
•
3K messages
il y a 13 jours
OK, I see that you requested to end the contract on the 30th of July. Would you like to confirm it ?
0
0
Peterka
Promeneur
•
6 messages
il y a 13 jours
Yes I confirm mention date
0
0
Christophe C
Officiel VOO
•
3K messages
il y a 13 jours
I took care of it. You'll receive the return label by email 24h after the cancellation to ship us your material.
0
Peterka
Promeneur
•
6 messages
il y a 12 jours
I didn’t received stickers into my email address [email protected]. If it some problems, please contact me.
0
0
Cédric C
Officiel VOO
•
167 messages
il y a 11 jours
Hello,
It's after 30 july.
0
0
Peterka
Promeneur
•
6 messages
il y a 11 jours
Pardon. 30.7.2025 is my travel day. Can we do 29.7.2025?
0
0
Cédric C
Officiel VOO
•
167 messages
il y a 11 jours
It's updated 😊
0
0