D

2  messages

mercredi 20 novembre 2024 18:45

Coupure complète.. Boussu « Hornu »

20/11/24

Bonsoir, 

il n’y a plus de connexion du tous, coupure complète de l’internet,  TV, depuis se matin, s’en compté les coupures wifi depuis 1 semaines .. et je ne vois rien nulle part ..pas d’info rien ..


21/11/24

et ça continue aujourd’hui encore coupé du réseau !! 

2  messages

il y a 1 mois

Even I have the same issue. No internet since 15h today.

Officiel VOO

 • 

1.4K  messages

il y a 1 mois

Bonjour à tous et navré pour ces perturbations.

 

@DTan Il s'agit en effet d'un incident général sur la zone. Le service réseau mentionne qu'ils travaileront sur la ligne jusqu'en fin d'après-midi. Il n'est pas encore précisé si ce sera la dernière journée d'intervention ou s'ils auront besoin de revenir demain.

Vraiment désolé pour le dérangement, cela fait suite à un problème survenu de façon indépendante de notre volonté.

 

@krrnath In your case, the situation is different.
Your modem is indeed disconnected from the network, but it's the only one in the area. So it's not a general problem.
Could you please check your installation and make sure that everything is still properly connected and switched on?

 

You can also attempt to reset the modem to factory settings by inserting a toothpick or other pointed object for about ten seconds into the small opening at the top of the back of your modem. 

2  messages

il y a 1 mois

I tried restarting the modem many times. But no luck. I can see green light for WiFi and a red light blinking in top.

Officiel VOO

 • 

1.4K  messages

il y a 30 jours

Hello @krrnath,

 

I see that you've called our technical department in the meantime and that an appointment has already been scheduled.

 

I hope everything will be resolved afterwards.
We remain available if needed 😊

Poser une question

Poser une question

Conversations populaires

Loading...
Loading...