
Promeneur
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2 messages
myVOO doesn't work - Une erreur est survenue pendant le chargement. Données indisponibles
I have an account in ''my voo''.
When I enter to ''my voo'' from PC I read this:'' Une erreur est survenue pendant le chargement. Données indisponibles''
Esc que vous pouvez me dire qoi faire?
When I enter to ''my voo'' from PC I read this:'' Une erreur est survenue pendant le chargement. Données indisponibles''
Esc que vous pouvez me dire qoi faire?
Solution acceptée
roylion15
Top Expert
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48.1K messages
il y a 6 ans
You mean internet explorer ?
Try eventually restoring your browser’s default settings
I don’t have any problems to connect on MyVOO with IE 11 or Edge.
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Lionel S
Savant
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6.6K messages
il y a 6 ans
I have no issue whatsoever to connect to you myVOO account from my side.
Did you try to connect from the myVOO app, from a smartphone or tablet ? Or you also could try to connect from another browser.
Try one (or both) of these suggestions, and let me know what happened. :slight_smile:
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Stefanos
Promeneur
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2 messages
il y a 6 ans
It seems that it is a browser problem. Is there a problem with Windows explorer?
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Marcs
Top Expert
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22.3K messages
il y a 6 ans
I use also IE11 (with win10) and i have no problem for connecting on myvoo.
Maybe try to erase your history on the Navigator.
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Lionel S
Savant
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6.6K messages
il y a 6 ans
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Christian4508
Promeneur
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19 messages
il y a 6 ans
Une erreur s’est produite dans le téléchargement de vos données ! Impossible de configurer mon abonnement TV à distance !!!!
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Christian4508
Promeneur
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19 messages
il y a 6 ans
A quand l’internet à 1 GB
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