Passer au contenu principal
S

mar. 3 sept. 2019 14:03

myVOO doesn't work - Une erreur est survenue pendant le chargement. Données indisponibles

I have an account in ''my voo''.
When I enter to ''my voo'' from PC I read this:'' Une erreur est survenue pendant le chargement. Données indisponibles''

Esc que vous pouvez me dire qoi faire?

Réponses

Solution acceptée

roylion15

Top Expert

 • 

20.1K Messages

il y a un an

Hello
You mean internet explorer ?
Try eventually restoring your browser’s default settings
I don’t have any problems to connect on MyVOO with IE 11 or Edge.

La charte du forum VOO | TUTO : ouvrir des ports sur le CGA4233

PACK DUO MAX » | modem CGA4233 Mode Bridge | Routeur ASUS : GT-AX11000 | AiMESH : RT-AC5300 | TV Samsung 65JS9500 + 55HU8500 | NAS SYNOLOGY DS918+ | 2x Nvidia Shield PRO | Xiaomi MI box S | Box Evasion | 2x Voobox | CI+ VOO 
Lionel S

Officiel VOO

 • 

5.9K Messages

il y a un an

Hello Stefanos,

I have no issue whatsoever to connect to you myVOO account from my side.

Did you try to connect from the myVOO app, from a smartphone or tablet ? Or you also could try to connect from another browser.

Try one (or both) of these suggestions, and let me know what happened. :slight_smile:

Force & Honneur

Promeneur

 • 

2 Messages

il y a un an

Thank you very much.
It seems that it is a browser problem. Is there a problem with Windows explorer?
Marcs

Top Expert

 • 

12.2K Messages

il y a un an

Hello,

I use also IE11 (with win10) and i have no problem for connecting on myvoo.

Maybe try to erase your history on the Navigator.
N'étant qu'un simple client, je ne parle jamais au nom de Voo
Lionel S

Officiel VOO

 • 

5.9K Messages

il y a un an

Clear the cache and cookies and everything should run smoothly.

Force & Honneur

Promeneur

 • 

3 Messages

il y a un an

Une erreur s’est produite dans le téléchargement de vos données ! Impossible de configurer mon abonnement TV à distance !!!!

Promeneur

 • 

3 Messages

il y a un an

A quand l’internet à 1 GB 

 

XENA

Top Expert

 • 

11.7K Messages

il y a un an

les erreurs dans le my voo  seront réglés par une mise à jour qui aura lieu en janvier

en attendant si vous désirez des modifications à votre abonnement ou à vos options expliquez le ici sur le forum et un officiel s'en chargera à votre place

l'Internet à 1GBPS ce n'est vraiment pas pour demain, probablement des années

ceci dit merci de ne pas écrire n'importe où et chercher le bon endroit pour placer votre texte ou créer votre propre sujet

Pack All-In VOO #Quatro MAX# (BE TV inclus) + Bouquets FAMILY FUN & DISCOVER MORE + GSM: VOOmobile #MAX# avec l' option "Europe"