13 messages
Inkomende sms van oa blizzard edenRed
Inkomende sms van blizzard,edenred
komen gewoon niet binnen. 4x per netwerk
gestuurd…. Het lukt maar niet
13 messages
Inkomende sms van blizzard,edenred
komen gewoon niet binnen. 4x per netwerk
gestuurd…. Het lukt maar niet
Alexia L
Officiel VOO
•
1.6K messages
il y a 25 jours
Bonjour @yves mark,
Ik zie twee mobiele nummers in je bestand. Kunt u mij de laatste 4 cijfers van het betreffende nummer geven?
Alvast bedankt.
0
yves mark
13 messages
il y a 20 jours
04****2343
(Modifié)
0
0
yves mark
13 messages
il y a 20 jours
dit
is wat ik blijf krijgen, ik krijg geen sms door
0
0
Christophe C
Officiel VOO
•
2.7K messages
il y a 19 jours
Hallo @yves mark
Als u de mogelijkheid heeft om het 4-cijferige nummer te kennen dat contact met u moet opnemen, moet u "TEST" in hoofdletters naar dit nummer sturen, 24 uur wachten en het opnieuw proberen.
(Modifié)
0
0
yves mark
13 messages
il y a 19 jours
Bij mobile Vikings had ik dit probleem niet. Ik ben al meer dan 4 weken bij VOO.
Heb een sms met test gestuurd
0
0
Christophe C
Officiel VOO
•
2.7K messages
il y a 19 jours
Ik begrijp goed dat het probleem nieuw is sinds u bij VOO bent. Ik betwist niet dat het gerelateerd is aan de operator 🙂Probeer het nog eens over 24 uur. Als het nog steeds niet werkt, kunnen we de analyse voortzetten. bedankt.
0
0
yves mark
13 messages
il y a 18 jours
Ik heb nog eens geprobeerd, zonder resultaat
0
0
yves mark
13 messages
il y a 18 jours
Maar de sms’en naar blizzard worden wel aangerekend
0
0
Justin
Officiel VOO
•
4K messages
il y a 18 jours
Hallo @yves mark,
Genoteerd.
Ik heb alle informatie doorgegeven aan de afdeling Mobile Expert om het probleem te analyseren.
Op het eerste gezicht, aangezien de TEST geslaagd lijkt te zijn (je kreeg geen foutmelding), lijkt het probleem op de terugweg te liggen. Het zou een routeringsprobleem kunnen zijn van de Britse operator naar ons.
Ik heb de service verteld dat je Nederlands spreekt, maar ze zullen proberen je te bereiken (en zullen Frans of Engels spreken, ik denk niet dat we een Nederlands sprekende adviseur hebben).
Sorry voor de vertraging.
0
0
yves mark
13 messages
il y a 17 jours
nog eens geprobeerd, ik krijg niks binnen. ja als het een routingsproblerm is heb ik een groot probleem. ik geraak niet op men wow account….
0
0
yves mark
13 messages
il y a 13 jours
een collega aan de lijn
gehad, is er iemand da op zen minst engels
kan
spreken
? een
3 talig land en geen dat nederlands kan spreke
0
0
Justin
Officiel VOO
•
4K messages
il y a 13 jours
Good evening @yves mark,
I can see that the Expert Mobile service has performed an analysis.
This one talks about the number 8128 which has gone through successfully. And which would be the one sent by Blizzard.
It invites you to check the unwanted SMS.
0
0
yves mark
13 messages
il y a 13 jours
ik heb gefilterde berichten aan staan, maar ik zie ze niet !
ze komen niet binnen !
0
0
yves mark
13 messages
il y a 13 jours
kan je me het volledig nummer geven ? zodat ik deze kan toevoegen aan contacten ?
0
0
Jonathan S
Officiel VOO
•
359 messages
il y a 12 jours
Hello @yves mark
We don't have a complete number to give you - it's simply “8128”. 😬
0
0