3 messages
E-mails ontvangen voor activatie simkaart met nieuwe nummer mag nog steeds geen simkaart ontvangen wat nu?
beste,
ik heb een nieuw abonnement aangevraagd voor mij en mijne vriend op 31/12/2018 en heb al verschillende e-mails ontvangen voor activatie, enkel nog geen simkaarten ontvangen dus kan dan ook niet verder voor de activatie te doen met de pukcode?
alvast bedankt voor jullie antwoord
ik heb een nieuw abonnement aangevraagd voor mij en mijne vriend op 31/12/2018 en heb al verschillende e-mails ontvangen voor activatie, enkel nog geen simkaarten ontvangen dus kan dan ook niet verder voor de activatie te doen met de pukcode?
alvast bedankt voor jullie antwoord
Amber
3 messages
il y a 6 ans
0
0
Amber
3 messages
il y a 6 ans
0
0
Antoine L
Officiel VOO
•
4.8K messages
il y a 6 ans
XENA c'est fait, merci d'avoir signalé ceci :)
Amber Ik kan de status van de levering SIM-kaart controleren. Voel je vrij om je klantnummer in je profiel in te vullen.
0
0