3  messages

vendredi 4 janvier 2019

E-mails ontvangen voor activatie simkaart met nieuwe nummer mag nog steeds geen simkaart ontvangen wat nu?

beste,

ik heb een nieuw abonnement aangevraagd voor mij en mijne vriend op 31/12/2018 en heb al verschillende e-mails ontvangen voor activatie, enkel nog geen simkaarten ontvangen dus kan dan ook niet verder voor de activatie te doen met de pukcode?

alvast bedankt voor jullie antwoord
Oldest First
Selected Oldest First

3  messages

il y a 7 ans

maar ik woon in antwerpen stad, kan ik ze hier ook gebruiken? en er staat ook binnen de 3 werkdagen geleverd, dus kunnen ze dan nog onderweg zijn of niet?

3  messages

il y a 7 ans

???

Officiel VOO

 • 

5K  messages

il y a 7 ans

Hallo,

XENA c'est fait, merci d'avoir signalé ceci :)

Amber Ik kan de status van de levering SIM-kaart controleren. Voel je vrij om je klantnummer in je profiel in te vullen.

Poser une question

Poser une question

Conversations populaires

Loading...
Loading...