C

mardi 2 avril 2024 10:48

Question about installing services in my home

Hello, I made an online installation request on 03/29 and I tried to schedule the installation for 04/04/2024 but they say they can't change it because they can't find my order, in addition to the fact that when I placed the order online in the offers I chose the television and in the email they sent me to confirm the order they say that I will receive the smartphone I have already tried to contact several numbers that your colleagues send me and even nothing concrete they say only that they do not find my order. Here is the order number I received in the email 107476994046.

Solution officielle

Officiel VOO

 • 

1.4K  messages

il y a 3 mois

Hello @Cristiana,

 

I've just checked and encoded your customer number in your Forum profile.

Regarding your request, I see that a contact is required to finalise the encoding of your request. I don't see any call notes following your contact via social networks yesterday. 
Could you please contact my colleagues today on 04 266 44 90, they can be reached on weekdays until 18:00. They will be able to finalise the encoding and programme the installation with you. 

I've just checked and the promotion encoded in the order is indeed the Philips television.

 

2  messages

il y a 3 mois

Bonjour @Fallon C'est déjà résolu, merci beaucoup, ils ne sont pas venus le 3 mais ils viendront le 8 pour faire l'installation, pouvez-vous me dire combien de temps je vais devoir attendre pour recevoir la télévision ?

Top Expert

 • 

42.5K  messages

il y a 3 mois

@Cristiana 

Vous avez reçu cette tv en cadeau d’abonnement chez voo ? 
Sachez quand même que cela dépend un peu de la période mais cela peut parfois prendre 2/3/4 semaines après la date d’installation et que vous aurez réglé la facture des frais d’installation/ activation. 

Officiel VOO

 • 

1.4K  messages

il y a 3 mois

Bonjour, 

 

@Cristiana Vous recevrez un mail de la part de Dynalogic dans les 7 jours suivant l'installation pour fixer un rendez-vous pour la livraison de la télévision. 

 

@roylion15 les procédures ne sont plus les mêmes, nous n'attendons plus la réception du paiement des frais d'activations et d'installations pour lancer la livraison du matériel. 😊

Top Expert

 • 

42.5K  messages

il y a 3 mois

@Fallon merci de cette précision sur les nouvelles procédures… 

Par contre dynalogic, le transporteur, ce n’est plus VOO et cette société n’a pas forcément la meilleure réputation sur le forum dans le traitement / gestion des livraisons 🤔…

donc quand je dis que cela peut prendre au moins 2 semaines après l’installation, on y arrivera vite… 😉 

Poser une question

Poser une question

Conversations populaires

Loading...
Loading...