D

9  messages

jeudi 11 janvier 2024 09:00

Agressie

Wij werden gisteren telefonisch gecontacteerd . Deze persoon beweerde dat we via VOO alle nederlandstalige zenders kunnen ontvangen en dat  mijn internet+tv+2 telefoons ons maar 68€ per maand zouden kosten. Men zou een technieker sturen om dit allemaal uit te leggen. Maar intussen krijg ik al mails om mijn nieuwe simkaart van VOO te activeren en een contrakt voor goed te keuren. Wij willen helemaal niet vertrekken bij proximus. Waar haalt VOO het lef vandaan om dit zomaar te regelen? Ik heb NOOIT mijn akkoord gegeven voor deze overstap.

Officiel VOO

 • 

1K  messages

il y a 11 mois

Hallo @Desmet

 

Ik betreur het om dit te lezen. Ik heb zojuist het klantnummer gecontroleerd dat in uw profiel staat vermeld en het lijkt erop dat de technicus bij u is langs geweest. 

Heeft u hem uw wens uitgelegd en de aansluiting geweigerd ? 

Poser une question

Poser une question

Conversations populaires

Loading...
Loading...