
Promeneur
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Security certificate problems when connecting Voo (with Telenet pasword)
Hi, Since yesterday I have problems to connect to Wi-Free (Voo Homespot).
I get popup screen with : Problems with Security Certificate.
I cannot login to https:// sites like my email
I can access http:// sites and also google seems to work.
Is there something changed last 24 hours in the settings or way to connecting.
I have no problems using Telenet Homespot.
Thanks.
Steve
I get popup screen with : Problems with Security Certificate.
I cannot login to https:// sites like my email
I can access http:// sites and also google seems to work.
Is there something changed last 24 hours in the settings or way to connecting.
I have no problems using Telenet Homespot.
Thanks.
Steve



urbainarthur
Érudit
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357 messages
il y a 7 ans
Welcome!
Are you VOO client or TELENET client?
Regards,
Arthur
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urbainarthur
Érudit
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357 messages
il y a 7 ans
I do not think I understood .... Do you know yes or no use the wifi free VOO?
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Travailleur
Promeneur
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13 messages
il y a 7 ans
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urbainarthur
Érudit
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357 messages
il y a 7 ans
Hi,
Does this problem occur with a VOO HOMESPOT in particular or any HOMESPOT you encounter?
Yours,
Arthur
•FRANÇAIS:
Bonjour,
Ce problème se déroule t’il avec un HOMESPOT VOO en particulier ou tous les HOMESPOT que vous rencontrez? Bien à vous,
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Travailleur
Promeneur
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13 messages
il y a 7 ans
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urbainarthur
Érudit
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357 messages
il y a 7 ans
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Travailleur
Promeneur
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13 messages
il y a 7 ans
Then I get the telenet page. When I try to login with my username and pasword I come back to the Voo page.
Telenet page : where I fill in my user ID and pasword. (and accept therms of use)
Then I arrive back to the first (Voo Page).
(When iI do this with my smartphone I get a popup screen with ": Problems with Security Certificate."
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Travailleur
Promeneur
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13 messages
il y a 7 ans
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Travailleur
Promeneur
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13 messages
il y a 7 ans
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Travailleur
Promeneur
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il y a 7 ans
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Travailleur
Promeneur
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13 messages
il y a 7 ans
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Travailleur
Promeneur
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13 messages
il y a 7 ans
https://forum.voo.be/wi-free-18/homespot-telenet-ou-se-trouve-la-limitation-17934
In dit geval kan een telenet klant niet inloggen op Het Voo netwerk (met een Voo paswoord).
Blijkbaar ligt het probleem dus niet alleen bij Telenet maar ook bij Voo want ik slaag er niet in om in te loggen op het Voo netwerk met een Telenet paswoord. Er moet toch iets veranderd zijn in het netwerk de laatste 14 dagen.
Kan iemand van de technische dienst (Telenet of Voo) dat eens uitttesten a.u.b.
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Travailleur
Promeneur
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13 messages
il y a 7 ans
https://forum.voo.be/wi-free-18/homespot-telenet-ou-se-trouve-la-limitation-17934
Dans ce cas, un client VOO ne peut pas se connecter au réseau TELENET (avec un mot de passe Voo).
Apparemment, le problème ne concerne pas seulement Telenet, mais également Voo parce que je n'arrive pas à me connecter au réseau Voo avec un mot de passe Telenet. Quelque chose a dû changer dans le réseau au cours des 14 derniers jours.
Quelqu'un du service technique (Telenet ou Voo) peut-il vérifier qu’il a.u.b.
Hello, someone else has the same problem but conversely:
https://forum.voo.be/wi-free-18/homespot-telenet-ou-se-trouve-la-limitation-17934
In this case, a VOO client can not connect to the TELENET network (with a Voo password).
Apparently, the problem does not only concern Telenet, but also Voo because I can not connect to the VOO network with a TELENET password. Something had to change in the network in the last 14 days.
Can someone from the technical service (Telenet or Voo) check that please ?
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ag22671
Promeneur
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15 messages
il y a 7 ans
Macavlt, moi, et Travailleur, tous les 3 (les clients Voo et Telenet ensemble) avons exactement le même probleme,
être redirigé vers la page de longin en cercle «voo - telenet - voo - telenet ........», sans donner le code d’erreur.
c'est un problème technique entre le voo et telenet qui ne transmet pas de données.
Et je ne pense pas a cause de " une priorité à leurs clients quand il y a déjà plusieurs clients connectés à un modem télénet peut être." comme repondu par Roylion15;
Parce que si c'est le cas, il va toujours indiquer l'expliquation dans l'ecran, comme "trop de gens deja connectés , essayez plus tard",
Sans le code d’erreur, être redirigé vers la page de longin en cercle «voo - telenet - voo - telenet ........»
signifie que le problème technique entre le voo et telenet qui ne transmet pas de données, depuis 2 semaines.
SVP pour M. Thibault et M.Roylion15,
veuillez adresser votre service technique pour vérifier ce problème technique.
Merci,
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Travailleur
Promeneur
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13 messages
il y a 7 ans
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