Ik zie dat de technicus heeft vastgesteld dat het probleem door het netwerk wordt veroorzaakt en heeft verzocht een netwerktechnicus te sturen om de nodige maatregelen te nemen.
Ik heb de informatie intern opnieuw gecontroleerd en de netwerkdienst heeft de aanvraag van de technicus vanmorgen in behandeling genomen. Een team zou vanmorgen ter plaatse moeten worden gestuurd om de situatie op te lossen.
Mijn collega heeft een maand gratis abonnement voor de abonnementsperiode van augustus 2025 correct ingevoerd. De laatste afschrijving die u hebt ontvangen, betrof de abonnementsperiode van juli. Er wordt dus geen bedrag afgeschreven voor de maand augustus en de volgende afschrijving betreft de maand september 😊
Antoine L
Officiel VOO
•
5K messages
il y a 2 mois
@Berry strawberry Ik bevestig de afspraak voor morgen tussen 13.00 en 17.00 uur.
De afspraak is gratis, tenzij er niemand thuis is tussen de geplande tijdstippen. U kunt de afspraak indien nodig verplaatsen via myVOO.
0
0
Berry strawberry
Apprenti
•
47 messages
il y a 2 mois
@Antoine L mag ik u heel erg bedanken voor uw support.
ik hoop dat het probleem morgen hersteld is.
ik zal laten weten of alles weer inorde is.
voor nu alvast een fijne vrijdag .
0
0
Antoine L
Officiel VOO
•
5K messages
il y a 2 mois
@Berry strawberry Na het bezoek van de monteur zou alles in orde moeten zijn.
Kom gerust nog eens terug als dat nodig is.
Ik wens je ook een fijne vrijdag ☀️
0
0
Berry strawberry
Apprenti
•
47 messages
il y a 2 mois
Hallo @Antoine L
De monteur is geweest en het probleem is in de kast.
Ik moet nu helaas 3 dagen wachten totdat Resa dit komt verhelpen.
:(
0
0
Antoine L
Officiel VOO
•
5K messages
il y a 2 mois
Hallo @Berry strawberry,
Ik zie dat de technicus heeft vastgesteld dat het probleem door het netwerk wordt veroorzaakt en heeft verzocht een netwerktechnicus te sturen om de nodige maatregelen te nemen.
0
Berry strawberry
Apprenti
•
47 messages
il y a 2 mois
Hallo @Antoine L
Klopt dit zou max 3 werkdagen duren om te repareren.
Ik sprak met een man in de straat en die heeft ook geen internet. Hier komt vandaag een technicus voor.
0
0
Fallon
Officiel VOO
•
2.2K messages
il y a 2 mois
Hallo @Berry strawberry,
Ik heb de informatie intern opnieuw gecontroleerd en de netwerkdienst heeft de aanvraag van de technicus vanmorgen in behandeling genomen. Een team zou vanmorgen ter plaatse moeten worden gestuurd om de situatie op te lossen.
0
Berry strawberry
Apprenti
•
47 messages
il y a 2 mois
Hallo @Fallon ,
kan ik een vergoeding krijgen voor de dagen dat ik geen internet heb gehad?
groeten,
Berry
0
0
Arnaud-M
Officiel VOO
•
149 messages
il y a 2 mois
Hallo,
Ik heb een korting van een maand gratis op uw PACK ingevoerd. De korting is van toepassing van 01.08 tot 31.08.
Ik blijf beschikbaar als u andere vragen heeft.
Fijne dag.
0
Berry strawberry
Apprenti
•
47 messages
il y a 2 mois
Hallo @Arnaud-M
Dankjewel voor deze service, ik ben blij dat het probleem verholpen is.
0
0
roylion15
Top Expert
•
47.9K messages
il y a 2 mois
@Berry strawberry
En wat was het probleem eindelijk?
Het was niet algemeen omdat thuis alles goed werkte.
(Modifié)
0
0
Berry strawberry
Apprenti
•
47 messages
il y a 2 mois
Hallo @roylion15 het echte probleem weet ik niet, ik heb geen bericht gekregen.
Het belangrijkste is dat het hersteld is.
Allemaal bedankt voor jullie hulp.
0
0
Berry strawberry
Apprenti
•
47 messages
il y a 1 mois
@Arnaud-M
Hallo Arnaud, ik zie dat het abonnement geld afgeschreven is terwijl ik een maand korting zou krijgen door storing. Wanneer wordt verrekend?
Groeten,
Berry
0
0
Simon B
Officiel VOO
•
1.8K messages
il y a 1 mois
Hallo @Berry strawberry,
Mijn collega heeft een maand gratis abonnement voor de abonnementsperiode van augustus 2025 correct ingevoerd.
De laatste afschrijving die u hebt ontvangen, betrof de abonnementsperiode van juli. Er wordt dus geen bedrag afgeschreven voor de maand augustus en de volgende afschrijving betreft de maand september 😊
0
0
Berry strawberry
Apprenti
•
47 messages
il y a 1 mois
@Simon B
Hallo Simon,
Dan heb ik dat verkeerd begrepen.
Dankjewel
0