Bonjour @Ann H, j'ai vérifié les câbles. Tout est en ordre. Sur mon modem, les voyants suivants sont verts pour l'alimentation, le Wi-Fi et le voyant rouge clignotant près du signe @ :
Ik zie dat je op een ander bericht hebt gereageerd. Ik heb die reactie verwijderd, zodat die niet dubbel op jouw reacties staat.
Ik zie ook dat je contact met ons opneemt via WhatsApp. Ik raad je aan het gesprek via één kanaal voort te zetten.
Je modem is aangesloten op een stopcontact of een apparaat in de muur. Kun je er een foto van sturen of het beschrijven (is het een lang grijs of wit apparaat, of gewoon een eenvoudig stopcontact?)
Ik heb stroom en wifi lampjes groen branden en het @ lampje knippert rood
Ik zal mijn vrouw vragen om een foto van het modem te maken.
Verder is niemand aan de kabels binnen in huis geweest, we waren tot 21.00 uur niet thuis. En mijn buurman zei dat zijn verbinding hersteld was om 19.00 uur.
@Berry strawberry Ik heb uw foto's ontvangen en alle verbindingen lijken naar behoren te werken. Er zal een monteur bij u thuis langs moeten komen, aangezien ik heb geconstateerd dat de modems in uw straat naar behoren werken.
Afspraken zijn mogelijk van maandag tot en met vrijdag, van 8.00 tot 13.00 uur of van 13.00 tot 17.00 uur. Laat me weten wanneer u beschikbaar bent.
roylion15
Top Expert
•
47.3K messages
il y a 2 jours
Hello @Berry strawberry
21u20 : ik heb nu geen probleem in eben-emaël
0
0
Berry strawberry
Apprenti
•
35 messages
il y a 2 jours
Hallo @royallion15
Op mijn modem knippert alleen de rode led bij het @ Teken.
Grand Dame Alley
(Modifié)
0
0
Berry strawberry
Apprenti
•
35 messages
il y a 2 jours
@roylion15
Mmmm, nu vrijdag 5.30 uur nog steeds geen internet. Het lampje bij het @ Teken knopoert nog steeds.
0
0
Ann H
Officiel VOO
•
74 messages
il y a 2 jours
Hello @Berry strawberry 🙂
Don't forget to say hello to the community when you create a new post.
I don't see any breakdown right now but yes, your modem is offline. Could you check if the cables are well-plugged to the modem? And on the 2 sockets?
0
0
Berry strawberry
Apprenti
•
35 messages
il y a 2 jours
Sorry Ann je hebt gelijk.
Hallo allemaal.
Gisteren is er storing geweest en de meeste buren zijn weer online.
2 mensen helaas niet ik ben niet thuis geweest tijdens de storing. Het @ lampje knippert.
0
0
Berry strawberry
Apprenti
•
35 messages
il y a 2 jours
Hallo allemaal,
Sorry voor vreemde vertalingen.
Ik spreek helaas geen frans.
0
0
Berry strawberry
Apprenti
•
35 messages
il y a 2 jours
Bonjour @Ann H , j'ai vérifié les câbles. Tout est en ordre. Sur mon modem, les voyants suivants sont verts pour l'alimentation, le Wi-Fi et le voyant rouge clignotant près du signe @ :
0
0
Antoine L
Officiel VOO
•
5K messages
il y a 2 jours
Hallo @Berry strawberry,
Ik zie dat je op een ander bericht hebt gereageerd. Ik heb die reactie verwijderd, zodat die niet dubbel op jouw reacties staat.
Ik zie ook dat je contact met ons opneemt via WhatsApp. Ik raad je aan het gesprek via één kanaal voort te zetten.
Je modem is aangesloten op een stopcontact of een apparaat in de muur. Kun je er een foto van sturen of het beschrijven (is het een lang grijs of wit apparaat, of gewoon een eenvoudig stopcontact?)
0
Berry strawberry
Apprenti
•
35 messages
il y a 2 jours
Hallo @Antoine L
Ik heb een technicolor modem van ongeveer 4 jaar.
Ik heb stroom en wifi lampjes groen branden en het @ lampje knippert rood
Ik zal mijn vrouw vragen om een foto van het modem te maken.
Verder is niemand aan de kabels binnen in huis geweest, we waren tot 21.00 uur niet thuis. En mijn buurman zei dat zijn verbinding hersteld was om 19.00 uur.
0
0
Antoine L
Officiel VOO
•
5K messages
il y a 2 jours
Volgens uw informatie is de modemverbinding correct.
U moet het stopcontact (coaxial socket/device on the wall) controleren waarop het modem via een coaxkabel is aangesloten.
0
0
Berry strawberry
Apprenti
•
35 messages
il y a 2 jours
Hallo Antoine
dit heb ik gedaan en alles zit vast.
ik kan geen foto uploaden. ik heb dit via whatsapp gedaan
0
0
Antoine L
Officiel VOO
•
5K messages
il y a 2 jours
@Berry strawberry Ik heb uw foto's ontvangen en alle verbindingen lijken naar behoren te werken. Er zal een monteur bij u thuis langs moeten komen, aangezien ik heb geconstateerd dat de modems in uw straat naar behoren werken.
Afspraken zijn mogelijk van maandag tot en met vrijdag, van 8.00 tot 13.00 uur of van 13.00 tot 17.00 uur. Laat me weten wanneer u beschikbaar bent.
0
0
Berry strawberry
Apprenti
•
35 messages
il y a 2 jours
@Antoine L graag op een woensdag of vrijdag gedurende de gehele dag is mogelijk.
maar dan heb ik dus geen internet totdat de monteur geweest is?
(Modifié)
0
0
Antoine L
Officiel VOO
•
5K messages
il y a 2 jours
@Berry strawberry Het kan zelfs zo zijn dat uw verbinding pas hersteld wordt als de monteur arriveert.
Wat uw probleem betreft, kan er bij wijze van uitzondering morgen tussen 13.00 en 17.00 uur kosteloos een monteur langskomen. Komt u dat goed uit?
0
Berry strawberry
Apprenti
•
35 messages
il y a 2 jours
@Antoine L als dat kan dan heel graag.
ik zal thuis zijn .
Dank u
0
0