3 Messages

ven. 4 janv. 2019 12:54

E-mails ontvangen voor activatie simkaart met nieuwe nummer mag nog steeds geen simkaart ontvangen wat nu?

beste,

ik heb een nieuw abonnement aangevraagd voor mij en mijne vriend op 31/12/2018 en heb al verschillende e-mails ontvangen voor activatie, enkel nog geen simkaarten ontvangen dus kan dan ook niet verder voor de activatie te doen met de pukcode?

alvast bedankt voor jullie antwoord

Réponses

3 Messages

il y a un an

maar ik woon in antwerpen stad, kan ik ze hier ook gebruiken? en er staat ook binnen de 3 werkdagen geleverd, dus kunnen ze dan nog onderweg zijn of niet?
XENA

Top Expert

• 

11K Messages

il y a un an

Ik ben geen officiële VOO, dus ik kan je niet vertellen waar ze zijn
ze hebben veel vertraging voor de expeditie: mijn buurman heeft al 1 week gewacht :(
natuurlijk kun je ze in Vlaanderen gebruiken
Pack All-In VOO #Quatro MAX# (BE TV inclus) + Bouquets FAMILY FUN & DISCOVER MORE + GSM: VOOmobile #MAX# avec l' option "Europe"
XENA

Top Expert

• 

11K Messages

il y a un an

pourrais on utiliser ce post ci (plus complet) et rajouter ici mes réponses sur le sujet identique (mais moins bien réalisé) d'Amber?
Pack All-In VOO #Quatro MAX# (BE TV inclus) + Bouquets FAMILY FUN & DISCOVER MORE + GSM: VOOmobile #MAX# avec l' option "Europe"

3 Messages

il y a un an

???
Antoine L

Officiel VOO

• 

2.7K Messages

il y a un an

Hallo,

XENA c'est fait, merci d'avoir signalé ceci :)

Amber Ik kan de status van de levering SIM-kaart controleren. Voel je vrij om je klantnummer in je profiel in te vullen.