Résolu

activatiecode niet ontvangen

Beste,

Zeer graag had ik even geïnformeerd of jullie mij misschien kunnen helpen met het volgende probleem. Vooraleer ik mezelf kan registreren voor een account aan te maken voor de myvoo app heb ik buiten mijn klantnummer ook een activatiecode nodig. Ik ben deze al een geruime tijd aan het zoeken maar ik kan deze nergens niet terug vinden, abonnement, factuur, contract. Zouden jullie mij deze activatiecode kunnen bezorgen?

Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp,
Vriendelijk groeten,
Fransen Inge 00********

Édit modérateur : des commentaires présents dans ce sujet ont été édités/effacés par un modérateur car comportaient des éléments allant à l'encontre de La Charte du Forum VOO.
icon

Meilleure réponse par Fransen Inge 26 juin 2019, 15:23

Beste,

Ik ben al een geruime tijd op zoek naar mijn activatiecode, maar tot nu toe nog steeds zonder resultaat. Ik heb overal al op gezocht factuur contract mails maar telkens niet vindbaar. Zouden jullie mij hiermee misschien kunnen helpen om deze activatiecode te bezorgen?

Alvast heel erg bedankt voor jouw hulp,
Vriendelijke groeten,
Fransen Inge 002XXXXXXX
Afficher l'original

5 commentaires

Beste,

Ik ben al een geruime tijd op zoek naar mijn activatiecode, maar tot nu toe nog steeds zonder resultaat. Ik heb overal al op gezocht factuur contract mails maar telkens niet vindbaar. Zouden jullie mij hiermee misschien kunnen helpen om deze activatiecode te bezorgen?

Alvast heel erg bedankt voor jouw hulp,
Vriendelijke groeten,
Fransen Inge 002XXXXXXX
Niveau d'utilisateur 7
Dag Inge,

sorry voor mijn Neederlands,
Een officieel voo zal dit code geven, u moet uw clant nummer in uw profiel scheeven.

U moet een betje wacht het is een forum, niet een tchat, dus geen omnidelijke antwoord.
Hallo,

Geen probleem hoor, ik heb je berichtje kunnen lezen. Bedankt hiervoor, ik heb idd dit ook naar een officiële voo gestuurd.

Groeten
Inge
Hallo,

Ik had graag volgend probleem willen oplossen, nl ik heb geen activatiecode ontvangen maar heb deze nodig om een account te kunnen aanmaken zodat ik kan genieten van alle diensten die myvoo mij aanbied. Zou er iemand mij hieraan kunnen helpen zodat ik een account kan aanmaken?

Alvast heel erg bedankt voor jouw hulp
Vriendelijke groeten,
Fransen Inge 002XXXXXXX
Niveau d'utilisateur 7
Badge +9
Hallo @Fransen Inge

Ik zal uw verzoek afhandelen. Ik heb een e-mailadres nodig om het te verzenden. Ik kom naar je toe met een privébericht. 🙂

Commenter