A

3  messages

vendredi 4 janvier 2019 12:54

E-mails ontvangen voor activatie simkaart met nieuwe nummer mag nog steeds geen simkaart ontvangen wat nu?

beste,

ik heb een nieuw abonnement aangevraagd voor mij en mijne vriend op 31/12/2018 en heb al verschillende e-mails ontvangen voor activatie, enkel nog geen simkaarten ontvangen dus kan dan ook niet verder voor de activatie te doen met de pukcode?

alvast bedankt voor jullie antwoord

3  messages

il y a 5 ans

maar ik woon in antwerpen stad, kan ik ze hier ook gebruiken? en er staat ook binnen de 3 werkdagen geleverd, dus kunnen ze dan nog onderweg zijn of niet?

3  messages

il y a 5 ans

???

Officiel VOO

 • 

4.8K  messages

il y a 5 ans

Hallo,

XENA c'est fait, merci d'avoir signalé ceci :)

Amber Ik kan de status van de levering SIM-kaart controleren. Voel je vrij om je klantnummer in je profiel in te vullen.

Poser une question

Poser une question

Conversations populaires

Loading...
Loading...