E-mails ontvangen voor activatie simkaart met nieuwe nummer mag nog steeds geen simkaart ontvangen wat nu?


beste,

ik heb een nieuw abonnement aangevraagd voor mij en mijne vriend op 31/12/2018 en heb al verschillende e-mails ontvangen voor activatie, enkel nog geen simkaarten ontvangen dus kan dan ook niet verder voor de activatie te doen met de pukcode?

alvast bedankt voor jullie antwoord

6 commentaires

Niveau d'utilisateur 7
Badge +12
u hoeft ze alleen maar te activeren wanneer u ze ontvangt van bpost
maar ik woon in antwerpen stad, kan ik ze hier ook gebruiken? en er staat ook binnen de 3 werkdagen geleverd, dus kunnen ze dan nog onderweg zijn of niet?
Niveau d'utilisateur 7
Badge +12
Ik ben geen officiële VOO, dus ik kan je niet vertellen waar ze zijn
ze hebben veel vertraging voor de expeditie: mijn buurman heeft al 1 week gewacht :(
natuurlijk kun je ze in Vlaanderen gebruiken
Niveau d'utilisateur 7
Badge +12
pourrais on utiliser ce post ci (plus complet) et rajouter ici mes réponses sur le sujet identique (mais moins bien réalisé) d'Amber?
???
Niveau d'utilisateur 7
Hallo,

@XENA c'est fait, merci d'avoir signalé ceci :)

@Amber Ik kan de status van de levering SIM-kaart controleren. Voel je vrij om je klantnummer in je profiel in te vullen.

Commenter