E-mails ontvangen voor activatie simkaart met nieuwe nummer mag nog steeds geen simkaart ontvangen wat nu?

beste,

ik heb een nieuw abonnement aangevraagd voor mij en mijne vriend op 31/12/2018 en heb al verschillende e-mails ontvangen voor activatie, enkel nog geen simkaarten ontvangen dus kan dan ook niet verder voor de activatie te doen met de pukcode?

alvast bedankt voor jullie antwoord

6 commentaires

Niveau d'utilisateur 7
Badge +12
u hoeft ze alleen maar te activeren wanneer u ze ontvangt van bpost
maar ik woon in antwerpen stad, kan ik ze hier ook gebruiken? en er staat ook binnen de 3 werkdagen geleverd, dus kunnen ze dan nog onderweg zijn of niet?
Niveau d'utilisateur 7
Badge +12
Ik ben geen officiële VOO, dus ik kan je niet vertellen waar ze zijn
ze hebben veel vertraging voor de expeditie: mijn buurman heeft al 1 week gewacht :(
natuurlijk kun je ze in Vlaanderen gebruiken
Niveau d'utilisateur 7
Badge +12
pourrais on utiliser ce post ci (plus complet) et rajouter ici mes réponses sur le sujet identique (mais moins bien réalisé) d'Amber?
???
Niveau d'utilisateur 7
Hallo,

@XENA c'est fait, merci d'avoir signalé ceci :)

@Amber Ik kan de status van de levering SIM-kaart controleren. Voel je vrij om je klantnummer in je profiel in te vullen.

Commenter

Gestion des cookies

Nous utilisons des cookies pour améliorer et personnaliser votre expérience. Si vous acceptez ou continuez de naviguer, vous acceptez règles relatives aux cookies. En savoir plus sur nos cookies

Accepter les cookies Paramètres de cookies