Promeneur
•
4 messages
Résiliation VOOmobile - déménagement à l'étranger
Nous somme démanger a létrangers le 12 Julie.
Jais résilier ma VOO mobile numero plusieur foirs.
Dans la site web, par émail et par contacter le service 5050 plusieurs fois. August, septembre et maitenent.
Mais c'est impossible ! !
Veuillez confirmer svp la réception de ce Resilliation.
Meilleures salutations,
Bjørn AHRENSBACH
Édit modérateur : des commentaires présents dans ce sujet ont été édités/effacés par un modérateur car comportaient des éléments allant à l'encontre de La Charte du Forum VOO.
Jais résilier ma VOO mobile numero plusieur foirs.
Dans la site web, par émail et par contacter le service 5050 plusieurs fois. August, septembre et maitenent.
Mais c'est impossible ! !
Veuillez confirmer svp la réception de ce Resilliation.
Meilleures salutations,
Bjørn AHRENSBACH
Édit modérateur : des commentaires présents dans ce sujet ont été édités/effacés par un modérateur car comportaient des éléments allant à l'encontre de La Charte du Forum VOO.
Tiou
Savant
•
5.3K messages
il y a 5 ans
FR
Bonjour Bjørn,
Vous avez bien fait de nous contacter, notre équipe va vérifier ce qu'il se passe et voir pourquoi cela prend autant de temps.... Rassurez-vous, nous allons faire le nécessaire pour résilier votre abonnement VOOmobile le plus rapidement possible.
Merci pour votre patience !
Au plaisir,
Tiou
EN
Hi Bjørn,
You did well to contact us. Our team will check what's going on and why it's taking that much time... Don't worry, we'll do what it takes to cancel your VOOmobile subscription as soon as possible
Thanks for your patience.
Regards,
0
Marie_S
Savant
•
3.5K messages
il y a 5 ans
I see that your cancellation request for your mobile was sent on 24/09. The mobile department did the mobile cancellation in October. Your services will then be cancelled at the end of this month. However, as you requested the cancellation in September and you have been abroad since August, I have requested the cancellation of the October invoice. :)
0
0
Bjorn Ahrensbach
Promeneur
•
4 messages
il y a 5 ans
I would like to finish this once and for all.
Please send me an official document (pdf) that confirm cancellation mentioning 24/09 and a letter reference, so that I can proove my cancellation.
My email adress is [email protected].
Thanks,
Bjørn
0
0
Bjorn Ahrensbach
Promeneur
•
4 messages
il y a 5 ans
Does this mean that I shall refuse the following payment:
0
0
Marie_S
Savant
•
3.5K messages
il y a 5 ans
0
0
Bjorn Ahrensbach
Promeneur
•
4 messages
il y a 5 ans
I cancelled my VOO mobile back in September and thanks to you I received the credit note for the October invoice.
You can imagine how surprised I am to receive a zoomit message to pay for November on December 3rd.
Please ask VOO Mobile to stop sending me any more invoices.
Please also confirm the cancellation in writing, so that I have proof. My email adresse is: [email protected]
Here is my zoomit payment notice:
New documents
Sender VOOMobile
Addressed to BE66363*****2643
Reference 311283421822
Payment date 03.12.2018
What else can I do to stop VOO Mobile?
Feel free to call +45 5363 5086.
Thanks,
Bjørn Ahrensbach
0
0
Marie_S
Savant
•
3.5K messages
il y a 5 ans
0
0