Résolu

Verhuizing melden

Hallo beste medewerker,

ik probeer al enkele dagen contact op te nemen met jullie om mijn verhuizing te melden. Dit lukt echter niet, zowel niet via het verhuizingsformulier als via de telefoon. Na 3 keuzes in de telefonische menu wordt de verbinding gewoon verbroken. We verhuizen reeds dit weekend dus ik zou het liefst zo rap mogelijk willen regelen.
Zijn er technische problemen met jullie formuleren en telefoon? Alvast heel vriendelijk bedankt voor jullie hulp.

Groetjes,

Lissa (klantnummer 00**)
icon

Meilleure réponse par Tiou 18 août 2016, 11:50

Hallo Lissa,

Ik stuur onmiddellijk uw verhuizingsverzoek naar de betrokken dienst. Een medewerker zal u zo snel als mogelijk contacteren om uw verzoek te finaliseren.
Bedankt voor uw geduld. Aarzel niet om ons van het verloop van uw dossier te informeren.

Ik wens u een prettige dag !

Tiou
Afficher l'original

6 commentaires

Niveau d'utilisateur 7
Dag Lissa,

Welke nummer maakt u ? in deze post ze spreeken van 078/505050 vanaf een fix et le 5050 vanaf een mobiel

(sorry voor mijn Nederlands, ik ben franstaalig)
5050 werkt ook niet met mobiel (boodschap dat het nummer niet in gebruik is), maar ik heb het kunnen regelen via 078/505050 met de fix. Heel erg bedankt!
Hallo Lissa,

Ik stuur onmiddellijk uw verhuizingsverzoek naar de betrokken dienst. Een medewerker zal u zo snel als mogelijk contacteren om uw verzoek te finaliseren.
Bedankt voor uw geduld. Aarzel niet om ons van het verloop van uw dossier te informeren.

Ik wens u een prettige dag !

Tiou
Hallo,

ik heb 11 dagen geleden via het online formulier mijn opzegging aangevraagd maar ik heb sindsdien nog niets gehoord, is dit normaal? :)

Groetjes,

Lissa
Hallo, ik heb op 17/08 mijn account geannuleerd via het nummer 078/505050. Toen zeiden ze dat het binnen enkele dagen in orde zou zijn. Ik heb nog niets gehoord en heb vandaag een factuur ontvangen voor september. Kan iemand dit oplossen?

Bedankt, vriendelijke groeten,

Lissa
Hallo Lissa,

Ik vraag wat er gebeurt aan de betrokken dienst. We zullen contact met u op.

Vriendelijke groten.

Commenter