Je ne suis pas un client de VOO et je ne l'ai jamais été. Aujourd'hui j'ai reçu une facture. Ce message est en néerlandais.

NL

Hallo,

Ten eerste wil ik me verontschuldigen voor het schrijven in het Nederlands. Mijn Frans is niet sterk genoeg om een ​​deftig bericht te schrijven.

Zoals ik aangeef in de titel heb ik vandaag een rekening ontvangen via email (info@document-voo.be).
Ik ben geen klant van VOO en het nooit geweest.
Ik ben benieuwd hoe iemand een VOO-account kon aanmaken met mijn email er aan verbonden.
Voor vandaag heb ik nooit een bericht ontvangen en het verlengde daarvan nooit mijn email adres laten zien validen voor een account.
Laat me duidelijk zijn, niemand buiten ikzelf heeft toegang tot dit email adres.

Waarom deze post? Ik wil jullie informeren zodat jullie de eigenaar van de account kunnen contacteren met de vraag het e-mailadres adres aan te passen. Persoonlijk verdenk ik een zeer verstrooid persoon die dezelfde achternaam draagt ervan de dader te zijn.

De e-mail met de rekening lijkt echt maar ik wil geen risico nemen, vandaar dit bericht voordat ik op de e-mail zelf reageer. Ik zal een schermafdruk van de rekening toevoegen aan dit bericht.

Veel succes verder

r******@gmail.com

2 commentaires

Niveau d'utilisateur 7
Badge +8
Hallo Throwaway,

We hebben wel een VOO-klant met dit e-mailadres in onze database (dezelfde familienaam).
We nemen de tijd om dit alles te controleren, maar de kans is groot dat uw e-mailadres per ongeluk is gecodeerd in het bestand van de klant. Wij nemen snel contact met u op met meer informatie.
Beste,

Geen probleem, ik verwachtte al zoiets naar dit al eerder is voorgevallen.
Mijn bericht is misschien iets te groot gegroeid voor het onderwerp. Het is nu eenmaal mijn stijl.

Vriendelijke groeten,
R

Commenter