Contract modification request and I received "Nous avons bien reçu votre demande de résiliation"


Badge +1
I sent a request for information regarding the modification of my actual contract from the 1st of July when the new prices will be in place and I received an email stating "Nous avons bien reçu votre demande de résiliation". i don't want to cancel my contract, I just want to modify it. Please advise.

5 commentaires

Niveau d'utilisateur 7
Hi ccckr,

I can't see any email sent to you these last few days... Maybe you could send me a screenshot in private message so I can inform you ?

Best,
Niveau d'utilisateur 7
Badge +12
@ Adrien,

Et dans le dossier de ccckr, il n'y a pas de notification de résiliation non plus ?
Niveau d'utilisateur 7
@ Adrien,

Et dans le dossier de ccckr, il n'y a pas de notification de résiliation non plus ?


Ni de résiliation ni de prochaine modification d'abonnement Marcs, d'où ma demande de capture d'écran pour y voir plus clair 🙂
Niveau d'utilisateur 7
I can't help you or clarify this situation without having you around...

This topic stays open in case you come back 🙂
Badge +1
Sorry for the late reply Adrien & Co.
I sent you a PM but I cannot attach any file to it, please find a "clean" version attached here.

Commenter