Passer au contenu principal
C

Promeneur

 • 

18 Messages

ven. 20 mai 2016 15:39

Contract modification request and I received "Nous avons bien reçu votre demande de résiliation"

I sent a request for information regarding the modification of my actual contract from the 1st of July when the new prices will be in place and I received an email stating "Nous avons bien reçu votre demande de résiliation". i don't want to cancel my contract, I just want to modify it. Please advise.

Réponses

Adrien

Éclairé

 • 

2.2K Messages

il y a 4 ans

Hi ccckr,

I can't see any email sent to you these last few days... Maybe you could send me a screenshot in private message so I can inform you ?

Best,
Valar Morghulis
Marcs

Top Expert

 • 

11.1K Messages

il y a 4 ans

@ Adrien,

Et dans le dossier de ccckr, il n'y a pas de notification de résiliation non plus ?
N'étant qu'un simple client, je ne parle jamais au nom de Voo
Adrien

Éclairé

 • 

2.2K Messages

il y a 4 ans

@ Adrien,

Et dans le dossier de ccckr, il n'y a pas de notification de résiliation non plus ?


Ni de résiliation ni de prochaine modification d'abonnement Marcs, d'où ma demande de capture d'écran pour y voir plus clair :)
Valar Morghulis
Adrien

Éclairé

 • 

2.2K Messages

il y a 4 ans

I can't help you or clarify this situation without having you around...

This topic stays open in case you come back :)
Valar Morghulis

Promeneur

 • 

18 Messages

il y a 4 ans

Sorry for the late reply Adrien & Co.
I sent you a PM but I cannot attach any file to it, please find a "clean" version attached here.

Poser une question