Passer au contenu principal
FI

Promeneur

• 

6 Messages

ven. 6 mars 2020 19:37

Optie databoost

Beste,

Ik zou graag een smartphone kiezen bij mijn 2de bestaand abonnement, nu heb ik echter al de optiedataboost geactiveerd voor 2 GB maar om voor de smartphone te kunnen genieten zou dit moeten worden veranderd naar optie databoost 3GB. Zouden jullie dit voor mij kunnen oplossen? Alvast heel erg vriendelijk bedankt voor jullie hulp, groeten Inge Fransen
Fransen

Réponses

Antoine L

Officiel VOO

• 

2.7K Messages

il y a 4 mois

Beste,

Wij bieden Data Opties 1, 3 of 10 GB, en DataBoost (8 GB). Er is geen 2 GB optie.

U hebt recht op 2 GB aan gratis gegevens dankzij een promotie die deze maand afloopt.

Smartphones zijn beschikbaar met Data Opties 1, 3 of 10 GB. De optie, en dus de prijs, is afhankelijk van de smartphone.

U kunt hier zien welke optie overeenkomt met welke smartphone (https://mobile.voo.be/nl/gsm-and-smartphones/) :)

Promeneur

• 

6 Messages

Beste,

Dan zal ik wsl verkeerd hebben gekeken, maar wanneer ik bij mijn bestaande abonnement een smartphone wil linken zegt dat ik eerst mijn optie databoost idd moet veranderen naar 3GB. Dit zou langs deze weg normaal gesproken veranderd kunnen worden heb ik gelezen bij VOOassistance. Zou u mij hierbij kunnen helpen om dit te veranderen? Alvast heel erg vriendelijk bedankt voor jouw hulp, groetjes Fransen Inge
Fransen
Valérie P

Officiel VOO

• 

410 Messages

Helaas heb je al twee smartphones. Dus je kunt niet meer hebben op dit moment in je pakje.
Sorry voor de verwerkingstijd.

Poser une question